piątek, 21 czerwca 2013

Krem BB od Avon

Hej kochani, dzisiaj postanowiłam pokazać wam coś z kolorówki. Padło na krem BB od Avon. Ponieważ mam zamiar teraz przetestować kilka takich kremów z różnych firm, na bieżąco będę się z wami dzielić recenzjami. Jako pierwszy będzie to właśnie nowy produkt Avonu. Zdecydowałam się od niego zacząć, ponieważ akurat była promocja.

Mój kolor to:SHELL

Może jak zwykle zacznijmy od tego co zapewnia producent: 
 Wielozadaniowy kosmetyk o lekkiej formule, który dokładnie zamaskuje wszelkie niedoskonałości skóry, wyrówna jej koloryt, a także zapewni jej odpowiedni poziom nawilżenia i odżywienie. Zaletą kosmetyku jest również to, że redukuje widoczność zaczerwienień skóry. Swoje pielęgnacyjne właściwości kosmetyk zawdzięcza zawartości minerałów i witaminy E. Po zastosowaniu cera odzyskuje gładkość i niegnany wygląd. Produkt chroni skórę przed szkodliwym działaniem słońca, dzięki SPF 15. Dostępny jest w 5 odcieniach.
Moja opinia: 
I tu można podyskutować. Rzeczywiście formuła jest lekka, ale z dalszą częścią zdania nie mogę się zgodzić. Dużo dziewczyn pisze, że faktycznie kryje niedoskonałości skóry, redukuje zaczerwienienia. Z tym  mogę się zgodzić. Zapytacie co w takim razie jest nie tak. Już odpowiadam, jest to bardzo nietrwały efekt. Po godzinie, widać już wszystko co tak chciałbyśmy zakryć na naszej twarzy. Dodatkowo nie nadaje sie do cery tłustej. Ja nie mam problemu z świeceniem się skóry, a nakładając ten produkt na twarz błyszcze się niesamowicie. Produkt posiada drobinki, które mi osobiście nie przeszkadzają, ale to już kwestia upodobań. Kończąc już z tymi minusami, dodam tylko, że krem ma konsystencje lejącą, dlatego jest mało wydajny. Jeżeli chodzi o plusy też się kilku doszukałam. Chroni skórę przed działaniem słońca, zawiera witamine E, wygładza skórę, nie zatyka porów, dobrze nawilża.
Cena regularna: 42zł
Czy kupię ponownie: Nie, ponieważ pomimo plusów jakie posiada, uważam, że można znaleźć lepszy krem BB o lepszych działaniach. A więc ja jestem, w trakcie testowania innych, mam nadzieje lepszych kremów BB. Jeżeli interesuje was moje zdanie na temat innych znanych kremów BB obserwujcie mojego bloga. A może doradzicie mi  na jakim teraz skupić swoją uwagę. Licze na Wasze komentarze:*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:)
Na wszystkie postaram się odpowiedzieć. Odwiedzę również komentującego:)