czwartek, 8 sierpnia 2013

Makijaż weselny
Hej kochani. Niedawno byłam na weselu i zrobiłam dla Was kilka zdjęć makijażu, który robiłam dla mojej mamy. Dodam też zdjęcia mojego makijażu.

Moja mama miała delikatny miętowy makijaż z dodatkiem perłowego białego cienia. Wyglądał on według mnie bardzo świeżo i pięknie prezentował się u mojej mamy:)
















A teraz zdjęcia mojego makijażu:) Mam nadzieję, że nie przeszkadzają Wam zdjęcia samych oczu.
Mój makijaż był dosyć mocny. Ponieważ miałam czarną sukienkę, chciałam trochę ożywić wszystko.

















Oba makijaże zostały wykonane paletą Technic Electric, której recenzje już mogłyście zobaczyć oraz Paletą
Sleek Storm, której recenzje również znajdziecie na moim blogu:) Dajcie znać czy makijaże Wam się podobają:)
PS.Obiecane recenzje eyelinerów pojawią się już niedługo, bądźcie czujne:D Miłego dnia:*

26 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten świetlisty efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zaglądam zaglądam ;) razi mnie cały czas jakosć Twoich zdjęć.. :( przyjemniej by mi się oglądało to oko xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety przyznaje ci rację:( Ale cały czas nad tym pracuję, zmieniłam już aparat, a te zdjęcia robione są jeszcze starym:) Mam nadzieję, że w końcu cię zadowolę;)

      Usuń
    2. ja mam całkiem dobry aparat a itak ciężko mi zrobić dobre zdjęcie oka, zwykle cienie nie wyglądają tak jak w rzeczywsitości nie mówiąc już o kolorach. To nie jest taka prosta sprawa :)

      Usuń
    3. Dziękuję, że mnie rozumiesz:)

      Usuń
    4. No niestety, wiem jak moim robiłam i też różnie to wychodziło. Trzeba trochę się napracować. ;)

      Usuń
    5. No właśnie i trzeba mieć dobry aparat:)

      Usuń
    6. jak masz dobre światło to kolory wychodzą tak jak w rzeczywistości...przy sztucznym oświetleniu rożnie bywa ;)

      Usuń
    7. Póki jest lato robię zdjęcia przy naturalnym świetle:)

      Usuń
  3. Świetny efekt, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygląda.Lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwa makijaże bardzo ładnie wykonane i na pewno się sprawdziły, a i mama pewnie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mama w szczególności bo nie lubi się malować i jest szczęśliwa kiedy mogę ją wyręczyć:)

      Usuń
  6. Podoba mi się tu ;), obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ten niebieski akcent w drugim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:)
Na wszystkie postaram się odpowiedzieć. Odwiedzę również komentującego:)