czwartek, 5 grudnia 2013

Korektor Maybelline Affinitone

Hej kochane:) Pamiętacie jak w Rossmannie jakiś czas temu była promocja na produkty Maybelline Affinitone podczas, której po zakupie jednego z tych kosmetyków dostajemy pędzel? Niestety pędzla dla mnie zabrakło podobnie jak tuszu w Douglasie:/ Chyba muszę szybciej na te promocje reagować:D W każdym razie moim zakupem był korektor. Już jakiś czas temu pokazywałam go w zakupach i prosiłyście mnie o jego recenzję. Oto i ona, trochę późno ale mam nadzieję, że się nie gniewacie, Promocje na niego na pewno jeszcze będą, bo pokazują się dość często. Trzeba śledzić gazetki Rossmannowskie:D 



Wybrałam dla siebie numerek 05 medium beige.
Opakowanie typowe dla korektorów, dość solidne. Gąbeczką dobrze się pracuje. Ogólnie korektor jest wygodny w użyciu. Podczas kataru towarzyszył mi cały czas, świetnie przykrywał mój czerwony nos i suche skórki. Jestem zadowolona również z krycia niedoskonałości. Niestety nie kamuflował ich długo. Kilka razy w ciągu dnia musiałam go poprawiać. Mimo wszystko go uwielbiam. Ma raczej żółte tony  i kremową konsystencję. Fajnie rozświetla. Podobno ma kryć cienie pod oczami ale tego nie sprawdziłam bo nie mam z nimi problemu.
Teraz jest idealny czas, żeby pokazać Wam efekt, ponieważ ostatnio wyskoczyła mi wielka niedoskonałość.


Pojemność: 7,5ml
cena: ok 25 zł bez promocji
Czy kupię ponownie? Taak
Plusy: 
-krycie
-konsystencja 
Minusy: 
-trwałość

I jak Wam się podoba efekt? A może miałyście już ten korektor? Co o nim sądzicie? 
Całuski:**

7 komentarzy:

  1. Efekt na niedoskonałościach jest bardzo zadowalający, ale ciekawa jestem jakby poradził sobie z cieniami pod oczami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam już wcześniej, tego niestety nie wiem:/

      Usuń
  2. Miałam coś podobnego z Miss Sporty i to średnio mi kryło niedoskonałości. Zastanawiałam się nad tym korektorem, ale w końcu zdecydowałam się na paletkę Catrice...

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam podkład Affiniton i średnio byłam zadowolona... dobrze ze korektor sprawdza się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z podkładu i pudru z tej serii jestem zadowolona, więc może kiedyś skuszę się i na korektor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie zakrył syfona! :) Ale ładne zdjęcia zrobiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go już od roku i jestem z niego mega zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:)
Na wszystkie postaram się odpowiedzieć. Odwiedzę również komentującego:)