niedziela, 9 marca 2014

Być kobietą, być kobietą...! 

Wróciłam!! Już wieki mnie nie było i nie wiem jak to dalej będzie, czy dam radę dodawać posty regularnie. Mam nadzieję, że mnie nie opuścicie :) Od czerwca biorę się znowu solidnie do roboty :) Po czasie mojego małego leniuchowania względem bloga wracam do was z moim makijażem. Będzie to makijaż wykonany na wczorajszą okazją, czyli Dzień kobiet. Można go oczywiście wykorzystać na inne okazje. Ja postawiłam na makijaż w moich ulubionych kolorach, czyli fiolet i róż. Dodałam delikatną, czarną kreskę której zadaniem miało być podkreślenie linii rzęs, wyciągnęłam ją delikatnie za oko, żeby stworzyła lekkie kocie oko. Makijaż miał być romantyczny z lekką nutą drapieżności. Napiszcie mi czy udało mi się według was uzyskać taki efekt no i czy wykorzystacie go u siebie :)

Do makijażu oczu użyłam dwóch paletek Mua Pretty Pastels  oraz Sleek i- Candy Tusz Lovely False Lashes 



 Na usta nałożyłam szminkę Maybelline 220 Lust for blush

























 Na twarz nałożyłam bronzer Bourjois 52 (czekoladka ) oraz róż z edycji limitowanej Lovely Snow blusher 





Pozdrawiam :)
Detectivebeauty 

7 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:)
Na wszystkie postaram się odpowiedzieć. Odwiedzę również komentującego:)