niedziela, 30 marca 2014

Cena na pożegnanie - czyli nowy zakup


Hej :) niedawno dowiedziałam się z jednego bloga, że w Rossmanie można dostać szminki Maybelline po korzystnej cenie tzw. na pożegnanie. Przecenione były na ok. 9 zł. Kupowałam je w tym tygodniu a wybór był jeszcze dość spory, więc myślę, że spokojnie jeszcze możecie je dostać jeśli macie ochotę : )


Opakowanie : jak widać jest fajnie, elegancko zrobione. Solidne nie otwiera się samo w torebce. Jest zrobione z plastiku.


Zdecydowałam się na 2 kolorki. Jeden kupiłam jako zastępce mojego Eliksirku 05 a drugi po prostu mi się bardzo spodobał.


Pierwszy z nich to jest taki ciemny róż, troszkę wpadający w czerwień. Jest bardzo dobrze napigmentowany, dobrze się go nakłada na usta. Nie zbiera się w załamaniach, nie podkreśla suchych skórek, nie wysusza. Jedynym minusem jest to, że nie utrzymuje się też długo na ustach, szybko schodzi.



Drugi to taki bardzo fajny nudziak, trochę wpadający w róż. Podobnie jak poprzedni kolor nie podkreśla suchych skórek, lekko może wchodzi w załamania. Szminka jest ogólnie wygodna w użyciu. Myślę, że nie będzie za jasna dla blondynek bo jednak ma mocniejsze tony niż typowy nude.









Ja jestem z moich szminek i ich kolorów bardzo zadowolona. Pewnie nie będę miała już okazji kupić innych kolorów. Ale jeśli wy jeszcze ich nie miałyście a macie ochotę spróbować, to lećcie szybko do Rossmana bo jest ich już coraz mnie :)

Cena : ok. 9 zł

Pozdrawiam Detectivebeauty :*

8 komentarzy:

  1. Nie zwróciłam na nie uwagi w Rossmannie, ale podoba mi się ten Pinky Beige ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo! a bylam ostatnio w Rossie, szkoda ze nie spojrzałam na kolorówkę! Bardzo ładne kolory wybrałas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem fajnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentują się przyjemnie mimo to nie skusze się na nie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zwróciłam na nie uwagę ale nie wiem dlaczego ich nie wzięłam, moze jutro jeszcze wstapie i sie obkupie

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne kolorki. A ja ich u siebie nie wiedziałam przecenionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie ich nie było jak wczoraj byłam :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:)
Na wszystkie postaram się odpowiedzieć. Odwiedzę również komentującego:)