niedziela, 20 listopada 2016

Akcja " Piękna jesienią" tydzień 6 - relaks

Hej dziewczyny :)
Niestety akcja " Piękna jesienią" dobiega końca :/ Szkoda bo uwielbiam takie akcje i lubię się do nich przygotowywać, pisać posty na dany temat i czytać takie wpisy również u innych uczestniczek :)
Dzisiaj taki bardzo luźny post, ponieważ pokażę Wam jak umilam sobie jesienne dni i co lubię robić w wolnych chwilach :) Zdjęcia były robione głównie na instagrama, więc zebrałam wszystkie, które mogły mi się przydać do tego posta. 
Pomyślałam, że może fajnie byłoby robić takie niedzielne posty ze zdjęciami z całego tygodnia. Taki trochę "vlog" na blogu :D jeśli oglądacie (a pewnie raczej wszystkie takie) vlogi na yt to na pewno wiecie o co chcodzi. Dajcie mi znać czy miałybyście ochotę poczytać w niedzielę takie luźniejsze posty. 
Przy okazji chciałam Was poinformować, że już od jakiegoś czasu coraz częściej pojawiam się na moim nowym instagramie, do którego odnośnik znajdziecie po prawej stronie, także serdecznie zapraszam :D 




Kiedy mam tylko jakiś wolny dzień, uwielbiam rano zjeść dobre śniadanko, nałożyć maseczkę i relaksować się by mieć energię na resztę dnia :) 
Zazwyczaj w taki wolny dzień, jeśli tylko dopisuje pogoda i słoneczko, robię zapas zdjęć na bloga. Kiedy za oknem jest brzydko i wiem, że zdjęcia wyjdą tragiczne, lubię posiedzieć sobie z herbatką przy komputerze. Zazwyczaj czytam sobie Wasze wpisy albo oglądam jakieś filmiki na yt lub sama piszę posta na bloga :) 


Czasami zasiadam z herbatką i oddaję się całkowicie książce :) 


Po całym dniu poza domem uwielbiam z kolei wieczorami się relaksować i pewnie nie będzie odkryciem, że najlepszym sposobem jest ciepła kąpiel bądź jakaś fajna maseczka na twarz, najlepiej taka ze świetnym zapachem, który sam w sobie relaksuje. Do tego oczywiście jakaś książka lub czasopismo i obowiązkowo świeczka :)



Oprócz takich dni które spędzam sama oczywiście są też takie, które spędzam ze znajomymi, rodzinką lub moją miłością. Kiedy tylko dopisuje ładna pogoda, lubimy robić sobie wycieczki po lesie. A kiedy pogoda nam nie sprzyja świetnym rozwiązaniem jest basen i jascuzzi czyli rozgrzewająca kąpiel w bąbelkach :D 

Domyślam się, że książka, kocyk. herbatka i świeczka to rozwiązanie dla większości z Was na umilenie sobie jesiennych dni :) Zaraz zabieram się za czytanie Waszych postów bo jestem ciekawa czy podobnie jak ja, relaksujecie się jesienią :)

2 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:)
Na wszystkie postaram się odpowiedzieć. Odwiedzę również komentującego:)