niedziela, 27 listopada 2016

Akcja " Piękna jesienią" - podsumowanie

Hej hej :) 
Akcja "Piękna jeienią" dobiega końca a do nas wraca wiosna :D szkoda, że to była tylko chwilowa zmiana pogody ale mam nadzieję, że już niedługo spadnie śnieg i będziemy mieli prawdziwą zimę. Możecie mi wierzyć lub nie ale o wiele bardziej wolę zimę niż jesień. Jak już pisałam w którymś poście w tym roku tę porę roku umiliła mi akcja zorganizowana przez Karolinę z bloga PASJE KAROLINY. Uwielbiam takie akcje i już czekam na kolejne :) 















Tak wyglądała tydzień po tygodniu akcja " Piękna jesienią". 
Dlaczego warto brać udział w takich akcjach ?

1. Jeśli macie problem z regularnym dodawaniem postów na bloga, takiego typu akcja bardzo mobilizuje. 
2. Dzięki tej akcji poznałam masę fantastycznych blogów, o których wcześniej nie słyszałam a na które na pewno będę chętnie powracać i czytać posty dziewczyn.
3. Dzięki Karolinie, która po prawie każdej akcji dodawała posta " Zainspiruj się" poznałam wiele sposobów na robienie wspaniałych, oryginalnych zdjęć. Mam nadzieję, że dziewczyny nie obrażą się jeśli czasami skorzystam z ich pomysłów. 
4. Jest to świetny sposób na umilenie sobie jesieni. 

Pozytywów jest jeszcze pewnie dużo więcej ale jestem pewna, że tymi już wystarczająco zachęciłam Was do udziału w takich akcjach a całą resztę plusów poznacie uczesnicząc już w takiej akcji :D Jeśli Was choć trochę zachęciłam to bądźcie cierpliwe, Karolina podobno ma w planach kolejną akcję :D 
Całuski :*

3 komentarze:

  1. Ja niestety średnio miałam czas na tę akcję, a bardzo chciałam wziąć w niej udział. Może innym razem :) Piękny makijaż z pierwszego tygodnia. Masz świetną budowę oka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zaciekawił mnie ten blog napisany w fajnym języku ! jest miły dla oka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:)
Na wszystkie postaram się odpowiedzieć. Odwiedzę również komentującego:)