środa, 2 grudnia 2015

Kolorowa linia wodna

Hej kochane :)
Jakiś czas temu przy okazji recenzji kredki Nyx TUTAJ pisałam Wam, że sprawdza się ona fajnie na linii wodnej jako baza pod cień. Dzięki niej można urozmaicić makijaż kolorową linią wodną. Taki makijaż chciałam Wam dzisiaj pokazać. Udało mi się stworzyć taki świeży codzienny makijaż z pistacjową linią wodną. Niestety mój aparat, światło i ogólne warunki skradły urok i ta linia nie jest aż tak widoczna. Mimo wszystko pokażę Wam zdjęcia może chociaż górna powieka Was zainteresuje a może będziecie potrafiły wyobrazić sobie jak naprawdę wyglądał makijaż z pistacją na dole :)

PS. Moja lampa pierścieniowa już do mnie idzie także mam nadzieję, że już niedługo zdjęcia pojawią się o wiele lepszej jakości :)








15 komentarzy:

  1. Bardzo pasuje Ci taki delikantny makijaż :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam biała kredke na linii wodnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja częściej używam beżowej ale tu postawiłam na kolor :)

      Usuń
  3. nigdy nie malowałam lini wodnej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor włosków;) do tego piękny i naturalny makijaż, zresztą nie tylko ten ( widziałam pozostałe posty z makijażami!) ;) zostaję na dłużej;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie zazwyzaj jest tylko kredka cielista a linii wodnej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:)
Na wszystkie postaram się odpowiedzieć. Odwiedzę również komentującego:)