czwartek, 25 lutego 2016

Rozświetlacz Kobo, Moonlight - pierwszy rozświetlacz ale nie ostatni

Hej dziewczyny :)
Już myślałam, że nie wyrobię się dzisiaj z postem no ale ostatecznie się udało. Pokażę Wam dzisiaj jeden z moich pierwszych rozświetlaczy. Właśnie od niego zaczęła się moja rozświetlaczowa mania :D Jeżeli interesuje Was czym tak mnie zauroczył, że postanowiłam kupić więcej rozświetlaczy zapraszam do dalszego czytania.



Rozświetlacze dostępne są w dwóch kolorach. Ja posiadam Moonlight. Jest to bardzo jasny, chłodny odcień, świetnie sprawdzi się u osób z jasną karnacją ale oczywiście i przy ciemniejszych będzie fajnie wyglądał.



Jest dobrze zmielony co sprawia, że nie ma dużych drobinek a na twarzy tworzy równomierną tafle. Właśnie za to go uwielbiam, że wygląda bardzo naturalnie. Jest dobrze napigmentowany i trzeba uważać, że nie przesadzić z ilością i nie zrobić sobie brzydkich, mocnych plam na policzkach. Wystarczy delikatnie przejechać pędzelkiem a już będziecie miały fajne rozświetlenie. Chyba, że chcecie uzyskać mocniejszy efekt, to tym rozświetlaczem łatwo można stopniować sobie poziom rozświetlenia.



Jest on kruchy i pylisty dlatego należy przed użyciem strzepać nadmiar produktu z pędzla. Ogólnie konsystencja jest bardzo sucha. 

Więc za co go uwielbiam ?
Głównie za to, że świetnie sprawdza się na co dzień. Jest naturalny i delikatny. Daje efekt świeżej skóry i utrzymuje się dosyć długo na policzkach.




26 komentarzy:

  1. Właśnie sobie przypomniałam że go kupiłam i gdzieś leży na dnie toaletki :D Pięknie wygląda na buźce <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ale ciągle nie mogę się do niego przekonać, bardziej lubię Rozświetlacz z wibo. Efekt u Ciebie jest świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to kolor nie dla wszystkich. Jeśli nie jesteś przekonana lepiej nie używać ;)

      Usuń
  3. Wygląda to świetnie na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam żadnych kosmetyków z kobo, ale ten rozświetlacz niedługo znajdzie się w mojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki do konstruowania z Kobo są naprawdę warte uwagi ;)

      Usuń
  5. Efekt bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam że jest genialny ;)
    podoba mi się efekt;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeważnie ma dobre opinie no i u mnie też się sprawdził ;)

      Usuń
  7. podoba mi sie ten subtelny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, super i jeszcze raz super. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja posiadam produkt w dwóch kolorach, bo nie mogłam się zdecydować i zakupiłam dwa.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  10. Delikatny subtelny efekt na twarzy. Ale nie utrzymuje się wystarczająco długo. Ale jak za taką cenę w porządku. Bardzo wydajny rozświetlasz. Ja posiadam produkt w dwóch kolorach, bo nie mogłam się zdecydować i zakupiłam dwa.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:)
Na wszystkie postaram się odpowiedzieć. Odwiedzę również komentującego:)