czwartek, 10 marca 2016

EPARENCE - serum rozjaśniające cienie pod oczami

Hej kochane :) 
Dzisiaj bardzo wyjątkowy post na moim blogu, bo po pierwsze chcę Wam przedstawić kosmetyk, który dostałam w ramach współpracy a po drugie jest to kosmetyk pielęgnacyjny:)
Do testów dostałam serum rozjaśniające cienie pod oczami z firmy EPARENCE. 
Firma pisze o sobie m.in tak :

 Eparence to polska marka powstała z potrzeby skutecznego, ale jednocześnie delikatnego kremu zapewniającego piękne spojrzenie. Gama naszych kosmetyków to produkty dedykowane osobom chcącym mieć piękną skórą okolic oczu. Nasze linie produktowe tworzymy z myślą o kobietach i mężczyznach szukających kosmetyków przynoszących rzeczywiste efekty, jednocześnie hypoalrgicznych i bezpiecznych dla skóry wrażliwej. Dlatego skuteczność i jakość oferowanych produktów stawiamy na pierwszym miejscu.




Co mówi producent : 

Serum korygujące cienie pod oczami – Lipopetydy, N-hydroksysukcyamid i chryzyna znacząco redukują brązowe i niebieskie zasinienia pod oczami przez kompleksowanie żelaza, obkurczają naczynia krwionośne i stymulują enzymy usuwające bilirubinę. Cholina ze słonecznika działa przeciwzapalnie i kojąco na skórę. Dodatkowo kompleks EYE TOTAL™ ujędrnia i wygładza twarz. Serum jest odpowiednie dla kobiet w każdym wieku. Sprawdza się jako baza pod makijaż, jak również jako kuracja na noc.

Skuteczność



Krem nasycony substancjami aktywnymi. Serum zawiera roślinne komórki macierzyste szarotki alpejskiej, wykazujące skuteczność w obszarze redukcji zmarszczek, zapobiegania utracie kolagenu, poprawy elastyczności i napięcia skory. Serum wzbogacono o czystą cholinę z pestek słonecznika oraz kompleks aktywnych roślinnych wyciągów EYE TOTAL™. Krem systematycznie stosowany wygładza zmarszczki poziome okolic oczu, ujędrnia powieki oraz odżywia skórę. 
Bezpieczeństwo
Bez parabenów. Produkt testowany dermatologicznie i oftalmologicznie, odpowiedni dla każdego rodzaju skóry, także suchej i wrażliwej. Innowacyjna metoda wytwarzania pozwala na osiągnięcie lekkiej konsystencji kremu. Produkt może być używany przez osoby noszące szkła kontaktowe. Należy uważać, żeby w trakcie aplikacji nie wprowadzić serum do worka spojówkowego.
Skład
INCI: AQUA, GLYCERIN, CETEARYL ETHYLHEXANOATE, DECYL COCOATE, SQUALANE, OCTYLDODECANOL, CAMELLIA JAPONICA SEED OIL, HYDROXYETHYL ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, OCTYLDODECYL XYLOSIDE, PEG-30 DIPOLYHYDROXYSTEARATE, PHENOXYETHANOL, ALBIZIA JULIBRISSIN BARK EXTRACT, CAPRYLYL G LYCOL, CHLORPHENESIN, STEARETH-20, GLYCEROPHOSPHOINOSITOL CHOLINE, DISODIUM EDTA, N-HYDROXYSUCCINIMIDE, CHLORHEXIDINE DIGLUCONATE, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, DARUTOSIDE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, CHRYSIN, PALMITOYL OLIGOPEPTIDE, PALMITOYL TETRAPEPTIDE-7, PARFUM
Moja opinia :
Serum znajduję się w małej szklanej buteleczce z pompką. 


Krem przede wszystkim urzekł mnie swoim zapachem i lekkością. Bardzo fajnie używało mi się go rano i na wieczór na umytą twarz, dodawał on takiej świeżości. Zapach jak wspominałam, ma bardzo przyjemny, delikatny i chyba jest to zapach kwiatowy.
Konsystencja jest bardzo lekka dzięki czemu przyjemnie się go nakłada. Wielkim plusem też jest to, że serum szybko wchłania się w skórę dzięki czemu nie trzeba długo czekać aby nałożyć podkład. O czym warto jeszcze wspomnieć to to, że fajnie współgra z podkładem tzn, że podkład ani nie zmywa się z tych okolic, nie traci krycia, nie roluje się. Czyli tak jak wspominał producent, sprawdzi się jako baza pod makijaż. 

 


Jeżeli chodzi o samo działanie. Nie mam zbyt wielkich problemów z cieniami pod oczami ale zauważyłam, że moja skóra pod oczami jest wyraźnie rozjaśniona także myślę, że nie będzie miał problemów z większymi cieniami tym bardziej, że spisał mi się nie raz po nieprzespanej nocy lub męczącym dniu. Muszę przyznać, że bardzo fajnie ożywił on moją skórę pod oczami i co więcej sprawił, że jest ona gładsza. Łatwo zauważyć, że stan mojej skóry pod oczami bardzo się poprawił dlatego ja jestem bardzo zadowolona z tego serum. 


Jeżeli jesteście zainteresowane tym serum a myślę, że warto,  zapraszam Was na stronę producenta TUTAJ i na jego fanpage TUTAJ
Ja bardzo chciałam podziękować firmie Eparence  za możliwość przetestowania produktu :)

Dajcie mi koniecznie znać, czy poznałyście już firmę Eparence ? :) 

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam produkty pod oczy, chetnie go poznam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałby mi się bo czasem mam naprawdę duże cienie pod oczami ; )
    Jeśli mogę prosić o kliknięcie w linki, bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/wish-lista-dresslink-cndirect.html ?? Bardzo mi to pomoże ;) Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę,że warto się nim zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:)
Na wszystkie postaram się odpowiedzieć. Odwiedzę również komentującego:)