sobota, 7 grudnia 2019

Trend modowy zwrócił mi w głowie

Kochane,
zapewne znacie ten szał modowy na zwierzęce wzory. Panterki, zeberki i skóra węża, tego jest wszędzie pełno. Kontrowersyjna może tu być pantera, która z sezonu na sezon jest albo hitem albo kiczem. Ja od zawsze ją lubiłam ale hit do, którego przekonałam się dopiero teraz to skóra węża. Tu postanowiłam zestawić ją ze spodniami z wysokim stanem i świetnymi butami, które pokochałam od pierwszego wejrzenia. Dajcie znać jak podoba Wam się moje zestawienie 😘






19 komentarzy:

  1. Mnie akurat zwierzęce wzory średnio się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię takich wzorów na bluzkach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrawiam serdecznie :) Piękna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak spodnie szałowe! Totalnie udany look

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne spodnie! :) Świetnie wyglądasz. Zajrzyj do mnie w wolnej chwili: https://www.fryzomania.pl/category/kosmetyki-do-wlosow Na pewno znajdziesz coś dla siebie, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz, cudowna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:)
Na wszystkie postaram się odpowiedzieć. Odwiedzę również komentującego:)