niedziela, 23 marca 2014

Szminka Bell Ladycode

Szminka Bell

Cześć :) Pokazywałam wam ostatnio mój nowy organizator i to właśnie przez niego stałam się właścicielką szminki z Bell. Po prostu tak jakoś sama wpadła mi w ręce na zakupach :D A najlepsze było to, że wzięłam ją zupełnie w ciemno. Na opakowaniu nie był opisany ani kolor ani nie było rysunku jak ona wygląda, ale coś wewnętrznie mi mówiło, żebym ją wzięła i na szczęście nie pożałowałam mojej szalonej decyzji, bo kolorek i w ogóle szminka strasznie przypadły mi do gustu :)

Producent obiecuje nam bardzo dużo i nie powiem opis bardzo zachęca do jej kupna.



Opakowanie: Jest bardzo fajne, solidnie zrobione, nawet dobrze się prezentuje. Przy upadku szminka przetrwała spokojnie więc jest dobrze. 


A teraz sam kolorek: zadziwiające jest to, że zupełnie inaczej wygląda w opakowaniu a inaczej na ustach. W opakowaniu wydaję się być taką ciemną pomarańczą, troszkę wpadającą w brąz. Na ustach natomiast jest to taki bardzo fajny koral. ( niestety drugie zdjęcie nie do końca oddaje prawdziwy kolor szminki na ustach ) Mój kolor to 13



Przechodząc do konkretów, szminka jest matowa, utrzymuje się na ustach około 3 h ( chciałam zaznaczyć, że jak na moje usta to jest długo ). Jest też dobrze napigmentowana.  Jak widać na zdjęciu niestety szminka wchodzi w załamania. I największym jej minusem jest to, że strasznie wysusza usta. 


Ja jednak mimo wszystko ją uwielbiam, dobrze mi się z nią " współpracuje" i strasznie podoba mi się jej kolor. 

Plusy : 
- cena
- kolor
- trwałość
- dostępność 

Minusy:
- wchodzi w załamania 
- wysusza usta 

Cena: 7.99zł 
Czy kupię ponownie : Tak ( pewnie jakiś inny kolor, może też zaszaleje i kupię w ciemno :D )

A wy miałyście tą szminkę? Co o niej sądzicie ? 
Pozdrawiam 
Detectivebeauty 

10 komentarzy:

  1. wygląda wspaniale, nie mam żadnej szminki bell ale nie lubię gdy wysuszają usta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię jak pomadki wysuszają usta, ale kolor jest świetnie napigmentowany ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz mam okazję widziec pomadkę z Bell na blogu. Bardzo ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny post :)
    zapraszam na: www.okomody.logspot.com
    oraz na fb: https://www.facebook.com/pages/Eye-Of-Fashion/643842068970318?fref=ts <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam ja ostatnio w biedronce i miałam ochotę sie skusić, ale przez całe zamieszanie zakupami kompletnie zapomniałam ;) a kolor jest piękny !

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mój kolorek, ale ciekawie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wygląda i cena korzystna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja miałam wiele szminek bell i z żadną yego problemu z wysuszaniem ust :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:)
Na wszystkie postaram się odpowiedzieć. Odwiedzę również komentującego:)