czwartek, 28 kwietnia 2016

Kolorowa kreska na wiosnę

Hej:)
Mam nadzieję, że wiosna niedługo zatrzyma się u nas na dłużej i kolorowe makijaże, kreski, szminki będą już na porządku dziennym :) Strasznie nie mogę się już doczekać ciepłych dni i zieleni dookoła dlatego przygotowałam dzisiaj kolorową kreskę.

Wykonałam ją trzema eyelinerami : od najjaśniejszego - Lovely Pastel Green (kupowałam go rok  temu ale wydaje mi się, że i w tym roku będzie można go dostać), Bell Deep Colour ( kupiłam z trzy lata temu w Biedronce i jeszcze mi służy ale czy go znajdziecie, nie mam pojęcia ) na koniec niebieski kolorek to - Lovely eyeliner matte ( jego recenzję mogłyście już poczytać TUTAJ ) 
Nie martwcie się jeśli, któryś z eyelinerów jest już niedostępny, teraz jest masa kolorów do wyboru więc spokojnie znajdziecie jakieś zastępstwo.







Dajcie znać jak Wam się podoba kreska i czy wy też lubicie takie kolory na wiosnę :)

20 komentarzy:

  1. piękne kreseczki i mega kolorki -wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kolory , kojarzą mi się z Brazylią :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kreska :) Takie to ja lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jak śliczne się one "przenikają" przez siebie. W ogóle nie widać, że są malowane trzema eyelinerami. Magiczny efekt ! :D

    rose-madame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna kreska! Nie umiałabym takiej zrobić sama, robi wrażenie :*
    Co powiesz na wzajemna obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie to wygląda! Niestety ja bym się źle czuła :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kreska :) typowo letnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę malowania tak pięknych kresek :) tyle lat żyję i nie umiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba dużo ćwiczyć, też kiedyś kompletnie nie umiałam :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:)
Na wszystkie postaram się odpowiedzieć. Odwiedzę również komentującego:)