poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Wibo Lip Lacquer Rock with Me

Hej :)
Pokażę Wam dzisiaj lakier do ust z Wibo, który kupiłam już dosyć dawno temu. Przez długi czas go nie używałam, bo do moich ulubieńców raczej nie należy ale zobaczcie co o nim sądzę i jak się u mnie sprawdził.


Opakowanie: już na pierwszy rzut oka widać, że nie jest to nic specjalnego. Szybko się rysuje, napisy łatwo schodzą i jak widać na zdjęciu, nakrętka nie domyka się równo co mnie bardzo irytuje.


Pędzlek: typowa dla błyszczyków gąbeczka,  wygodnie się go używa ale niestety błyszczyk nie równo się nakłada i nie wiem czy jest to wina tego aplikatora czy bardziej formuły błyszczyka.


Produkt od Wibo jest nazwany lakierem ale według mnie jest to zwykły błyszczyk, wyróżniający się jedynie gęstą formułą. Cały czas czuć go na ustach i bardzo się klei. Co więcej wcale długo się nie utrzymuje bo tak jak typowy błyszczyk przy pierwszym lepszym posiłku schodzi z ust i to nierówno.


Kolorek w rzeczywistości jest nieco ciemniejszy ale zależy to też od nałożenia, ponieważ łatwo można nim stopniować intensywność. Jeśli nałożycie go więcej ma on naprawdę mocny, intensywny kolor ale tak jak wspomniałam wcześniej widać wtedy, że nierówno się nakłada. 


Tak naprawdę niewiele ma plusów ale zdecydowanie ratuje go kolor. Ja uwielbiam fiolety a ten jest idealny no i jest fajną alternatywą kiedy mam wysuszone usta i nie chcę nakładać nic matowego. Ten lakier Wam ani nie podkreśli suchych skórek ani nie wysuszy ust.

Dajcie znać oczywiście czy miałyście ten lakier i czy macie taką samą opinię jak ja o nim :)

16 komentarzy:

  1. Ma piękny kolor, ale szkoda, że jest problematyczny w czasie aplikacji. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kuszący produkty, ale niestety kolory nie moje :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia:) Ja raczej po ten produkt nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie zachęcam bo naprawdę jest średniaczkiem ;)

      Usuń
  4. Ojej ale ładny odcień. Lubie takie
    Ps.zostaję u ciebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny kolor, usta wyglądają bardzo kusząco i przyciągają uwagę :)

    Kochana mam prośbę, czy mogłabyś kliknąć w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html
    Bardzo mi zależy, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:)
Na wszystkie postaram się odpowiedzieć. Odwiedzę również komentującego:)