poniedziałek, 13 lutego 2017

Walentynki już jutro ! Makijaż

Hej kochane:)
Walentynki tuż tuż więc to ostatnia chwila na przygotowanie styllizacji i makijażu :D Ja walentynki niestety w tym roku spędzam sama ale chętnie przygotowałam moją wersję makijażu walentynkowego. Podobnie jak w innych makijażach walentynkowych króluje róż ale oprócz tego dodałam sporo fioletu, który moim zdaniem wygląda równie romantycznie a jednak przełamuje ten słodkawy i cukierkowy wygląd. 







Makijaż wykonałam kosmetykami Kiko, o których post niedługo się pojawi :) 
Dajcie znać jak Wam się podoba moja propozycja, jestem bardzo ciekawa Waszych opinii :)

9 komentarzy:

  1. za każdym razem, kiedy widzę fioletowe tony w makijażu, wzbiera we mnie zazdrość, bo nie mam tak dobrego korektora, który ukryje moje sińce pod oczami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest za to wiele barw, które podobają mi się a z kolei mi nie pasują :/

      Usuń
  2. tego właśnie szukałam dla mnie to cos nowego oby tak dalej!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:)
Na wszystkie postaram się odpowiedzieć. Odwiedzę również komentującego:)