niedziela, 5 marca 2017

Płyn micelarny Soraya

Hej :)
Kochane dzisiaj kolejny post z serii płynów micelarnych. Moje wrażliwe oczy nadal są bardzo wymagające i rzadko, któremu płynowi dają większe szanse na dłuższy pobyt u mnie. Już parę recenzji płynów micelarnych było na blogu i jeśli pamiętacie większość niestety nie sprawdziła się u mnie. Były one albo za słabe i nie dawały  rady ze zmyciem makijażu albo piekły mnie po nich oczy. 
Dzisiaj natomiast przychodzę do Was z recenzją płynu, który naprawdę świetnie się u mnie sprawdził. Jest to płyn micelarny Soraya Beauty Creator 



Pierwszy wielki plus dla niego i jedna z bardzo ważnych rzeczy to fakt, że jest przeznaczony dla osób noszących szkła kontaktowe. Muszę przyznać, że wcześniej nie zwracałam na to uwagi, czy na etykietce jest coś wspomniane o soczewkach a co więcej nawet chyba nie myślałam o tym, że takie płyny istnieją. Od czau kiedy go mam uświadomiłam sobie, że dla osób noszących soczewki na pewno ważne jest aby używać płynów do nich dostosowanych zwłaszcza jeśli mają tak wrażliwe oczy jak ja.



Płyn jest bardzo delikatny i przyjemny dla oczu, Jeśli ja nie miałam uczucia pieczenia oczu to jestem pewna, że 99% innych osób też tego nie będzie mieć.
Bardzo dobrze zmywa makijaż. Nie raz spotkałam się z tym ,że płyn zamiast rozpuszczać makijaż rozazywał go po całej twarzy. W przypadku używania tego płynu nic takiego się nie dzieje. Cały makijaż rozpuszczony,  wchłania się w wacik.
Spotykałam się również z tym ( jak to było w przypadku płynu z Garniera z olejkiem arganowym), że płyny były bardzo tłuste i po zastosowaniu ich, musiałam jeszcze raz umyć czymś twarz, ponieważ na skórze czułam  tafle tłustego mazidła. W przypadku tego płynu, nic takiego mnie nie spotkało.
Zapach lekki, prawie nie wyczuwalny.
Po jego użyciu twarz wydaje się być naprawdę oczyszczona z makijażu i świeża


Minusów u niego nie znalazłam. Jest to naprawdę świetny produkt, który mogę z czystym sercem polecić. Gdyby nie chęć testowania kolejnych płynów micelarnych to przy tym na pewno bym została. Jestem ciekawa czy znajdę płyn lepszy od tego. 
Jak myślicie jaki kolejny płyn będę testować? :D 

4 komentarze:

  1. Hej czy płyn się sprawdza u osób z wrażliwą cerą- zaczerwiwnienia przy dotyku(dermografia)?
    Masz jakiś opinie na ten temat?
    Dzięki za odp.- będę bardzo wdzięczna. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wrażliwej cery nie mam, więc ciężko mi powiedzieć. Na opakowaniu jest napisane, że jest to płyn dla cery wrażliwej. Jest on bardzo delikatny i wydaje mi się, że powinien się sprawdzić przy tego typu cerze :)

      Usuń
  2. Używam tego płynu i jest naprawdę dobry

    OdpowiedzUsuń
  3. wiele pomysłów postaram sie wykorzystać dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:)
Na wszystkie postaram się odpowiedzieć. Odwiedzę również komentującego:)