wtorek, 22 sierpnia 2017

Czuję jesień/makijaż/powrót

Hej dziewczyny 
Trochę mnie tu znowu nie było ale najważniejsze dla mnie jest to, że za każdym razem wracam i nawet kiedy mam przerwę w blogowaniu, brakuje mi tego. 
Do dzisiejszego posta, przygotowałam dla Was makijaż. Przyznam,że chciałam trochę poszaleć a wyszło mi jakoś jesiennie :D Makijaż stworzyłam paletą Live Love, kupiłam ją już jakiś czas temu ale dopiero teraz zabrałam się za jej testowanie. Dajcie znać jak podoba Wam się mój makijaż :) 


 










7 komentarzy:

  1. Piękny makijaż, w ogóle jesteś śliczna - promieniejesz !

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny, dzienny makijaz. Z przyjemnoscia obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie te kosmetyki bo sa niedoceniane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem wszystko fajnie napisane dziękuje za pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż rewelacja :) a czego używasz do demakijażu? Stosowałaś może taki płyn? sklep.malpex.pl/produkt/golden-skin-care-plyn-do-demakijazu-z-olejkiem-arganowym/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:)
Na wszystkie postaram się odpowiedzieć. Odwiedzę również komentującego:)