niedziela, 30 kwietnia 2017

Hypoalergiczna pudrowa pomadka do ust Bell

Hej :)
Zakupy na promocji w Rossmannie tym razem nie należały to zbyt udanych. Udało mi się kupić tylko to co było najbardziej potrzebne ale z niczym więcej nie poszalałam a szkoda bo miałam trochę tych rzeczy na swojej liście. Jedyną rzeczą jaką kupiłam z poza listy jest właśnie pomadka o której dzisiaj piszę. 
W ostatnim poście z makijażem codziennym mogłyście ją zobaczyć na ustach. 




Kolor tej szminki jest naprawdę śliczny. Jest to brudny róż może lekko wpadający w jakiś nude kolor albo beż. Bardzo fajnie wygląda właśnie w takich codziennych makijażach,  lekko podkreśla kolor ust ale nie jest zbyt mocny. 
Ślicznie, delikatnie pachnie. 


Niestety jego wielkim minusem jest to, że podkreśla suche skórki pomimo tego, że jego konsystencji jest kremowa. 
Na ustach pomadka wygląda na matową ale czuć ją w przeciwieństwie do matowych pomadek ponieważ jest kremowa. Łatwo się ją rozprowadza na ustach.
Trwałość ma średnią. Wytrzymuje parę godzin, w miarę wytrzymuje picie ale po jedzeniu niestety nic z niej nie zostaje na ustach. Nie wysusza ust. 



Pomadka jest dosyć fajna. Trwałość może nie jest rewelacyjna ale za to nie wysusza ust więc nadaje się idealnie na co dzień. Dajcie znać czy miałyście ją albo czy słyszałyście o niej, bo ja muszę przyznać, że nic o niej nie słyszałam i pierwszy raz zobaczyłam ją dopiero w sklepie :) 
Miłej niedzieli, buziaczki :) 

14 komentarzy:

  1. bardzo ładny kolor, ale skoro formuła podkreśla suche skórki to nie dla mnie :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny kolor ust :) tylko usta trzeba mieć w dobrej kondycji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolorek tej pomadki :) Dla blondynek jest idealna :D
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki numer jest tej pomadki? bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne i niezbyt drogie kosmetyki coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor cudny. Szkoda tylko, że trwałość jest słaba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele dobrego się dowiedziałem tutaj :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:)
Na wszystkie postaram się odpowiedzieć. Odwiedzę również komentującego:)