sobota, 15 kwietnia 2017

Makijaż na święta. Cień Maybelline Color Tattoo Edgy Emerald

Hej dziewczyny :)
Kiedyś w poście z zakupami ze Stanów, obiecałam, że pokażę Wam w akcji cień Maybelline Color Tattoo w kolorze Edgy Emerald. Jest to przepiękna zieleń i dlatego pomyślałam, że użyję jej w moim makijażu świątecznym. Przy okazji zobaczcie moją propozycję makijażu na święta :)















Kochane oczywiście życzę Wam Wesołych Świąt, spędzonych w gronie rodzinnym :D buziaki 

Przypominam, że jeszcze dzisiaj do północy, możecie wziąć udział w rozdaniu :) 

11 komentarzy:

  1. ładnemu we wszystkim ładnie. ta zieleń wygląda dla mnie jak turkus, ale połączenie jest bardzo fajne, a cały efekt naprawdę świetny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny makijaż <3 ja już bym go nie zmywała, tylko zostawiłabym do jutra :D no ale ty masz talent i potrafisz robić takie cuda bez problemu :D wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny makijaż <3 ja już bym go nie zmywała, tylko zostawiłabym do jutra :D no ale ty masz talent i potrafisz robić takie cuda bez problemu :D wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki cudowny makijaż!
    Co to za ciekawe rzęsy i pomadka?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna z Ciebie babeczka, to i kolory wszystkie do Ciebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny makijaż, super do Ciebie pasuje, zakochałam się w kolorze pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna jesteś i pasuje ci ten zielony cień, fajnie podkreśla kolor oczu.

    OdpowiedzUsuń
  8. takich pomysłów mi trzeba było !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:)
Na wszystkie postaram się odpowiedzieć. Odwiedzę również komentującego:)