czwartek, 20 kwietnia 2017

Wyniki rozdania

Hej kochane :)
Wczoraj miały być wyniki rozdania ale niestety musiałam odchorować święta, jednak umiarkowanie w jedzeniu obowiązuje również w święta :/ W każdym razie dzisiaj się zmobilizowałam i wylosowałam trzy osoby, które otrzymają żel aloesowy :) 

Aby uniknąć nieprzyjemnych sytuacji, chcę poruszyć jeszcze jeden temat. Wiem, że często zdarza się, że po zakończeniu rozdania, liczba obserwatorów nagle spada i wiadome czym to jest  spowodowane. Jest to naprawdę przykre dla blogerów, którzy starają się coś  przygotować dla swoich obserwatorów w podziękowaniu. Ja sama nigdy po zakończeniu rozdania czy konkursu nie przestałam obserwować bloga. Wiecie dlaczego? Bo nawet jeśli spotkałam się z fajnym rozdaniem i do wygrania były bardzo fajne rzeczy ale blog nie za bardzo mi się podobał i nie chciałam go obserwować, to nie obserwowałam tylko po to aby coś wygrać. Trzeba się kierować w życiu jakimiś zasadami. 
Dlatego postanowiłam, że jeśli po ogłoszeniu wyników, liczba obserwatorów spadnie, sprawdzę dokładnie czy przypadkiem osoby, które przestały być obserwatorami nie obserwowały bloga tylko na czas rozdania. W takiej sytuacji osoby takie nie będą mogły brać udziału w przyszłych rozdaniach, organizowanych przeze mnie a mam w planach już kolejne. 

Przejdźmy do przyjemniejszej części posta :D 


Bardzo miło mi ogłosić, że żel aloesowy otrzymują: 
- Magdalena B
- HairWorld 
- Puderniczkam 

gratuluję dziewczyny i proszę o kontakt do końca tygodnia na detectivebeauty1@gmail.com 

Wszystkim, którzy wzięli udział,dziękuję za zainteresowanie i zachęcam do wzięcia udziału w kolejnych rozdaniach :) 
Buziaczki :*

8 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:)
Na wszystkie postaram się odpowiedzieć. Odwiedzę również komentującego:)