środa, 18 maja 2016

Delikatny makijaż w brązach

Hej :)
Już dawno nie było wspisu z makijażem, dlatego dzisiaj chcę Wam pokzać makijaż, który lubię nosić na codzień. Są to typowe brązy a dzisiaj wyjątkowo urozmaiciłam go odrobiną połyskującego cienia wpadającego w odcienie fioletu. Jest to cień z paletki Makeup Revolution I Heart Chocolate Pink Fizz. Paletki "czekoladowe" mam dwie i cały czas testuje więc niedługo pojawi się jakaś recenzja.
Póki co możecie zobaczyć jak w makijażu wygląda jeden z cieni. Do tego dodałam grubszą niż zwykle i dłuższą, czarną kreskę  Dajcie koniecznie znać czy lubicie takie brązowe makijaże na codzień:)









14 komentarzy:

  1. Śliczny, delikatny makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci pasuje ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, bardzo często sięgam po brązy w makijażu oczu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosty makijaż, ale bardzo twarzowy :) Uwielbiam cienie, gdzie praktycznie jednym, bez żadnych cieniowań da się zrobić cały makijaż;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym tutaj popracowała nad kreską i nie dała czarnej kredki na linię wodną, żeby nie pomniejszać oka, bo masz piękne, duże oczy(zazdroszczę :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz jak to z kreską, raz wyjdzie raz nie, cały czas ją ćwiczę. Co do kredki, niestety może się tak wydawać ale bez czarnej kreski na lini wodnej, nie wyglądam dobrze. Nie przeszkadza mi to, że pomniejszam sobie tym oko :)

      Usuń
  6. Piękny makijaż i jaka śliczna Ty :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:)
Na wszystkie postaram się odpowiedzieć. Odwiedzę również komentującego:)