poniedziałek, 8 lipca 2013

Pantene Nature Fusion
Cześć:) Ostatnio w Liebster Blog pisałam, że moim ulubionym produktem do włosów jest odżywka Pantene Nature Fusion. Pomyślałam, że to dobry pomysł na recenzje. Nie wiem, które opakowanie już używam, bo jest to naprawdę mój numer jeden:) Jest to jedyny produkt, którego nie chce zmienić. Próbowałam testować już różne odżywki do włosów, ale tylko ta się najlepiej sprawdziła. 


Co obiecuje producent: 
Odżywka Pantene Pantene Pro-V Nature Fusion uzupełnia działanie szamponu Nature Fusion. Wzmacnia i głęboko odżywia zniszczone włosy od nasady aż po same końce. Pomaga wzmocnić włosy które uległy uszkodzeniu, poprzez ich głębokie odżywienie. 
Moje włosy:
Ogólnie na moje włosy nie narzekam, mają swoje "gorsze dni" ale nie jest tak źle. Nie wiem jak odżywka sprawdza sie na bardziej niesfornych włosach, opisze Wam jak działa u mnie. 
Na początek konsystencja i kolor: 



Odżywka ma jasny, żółty kolor, jest na tyle gęsta, żę nie spływa z włosów. 
Użycie:
Ja używam odżywki co drugi dzień, ponieważ nie uważam, żeby częściej było mi to potrzebne:) Nakładam ją bezpośrdnio na włosy chwilę wmasowuje i spłukuję ( użycie jak każdej odżywki i szmaponu:D)
Działanie: Ma ona odżywiać i fasktycznie tak robi, moje włosy są naprawdę bardziej odżywione, miękkie w dotyku, sa też wzmocnione i nie wypadają. W przypadku stosowania innych odżywek, takich działań nie widziałam, może była jakaś mała poprawa ale o tym już w innych postach. 
Pozostaje pytanie: Czy kupie ponownie? Oczywiście odpowiedź znacie. Tak:) Spróbuje przetestować też inne odżywki, a może akurat trafie na lepszą:) A może Wy mi jakąś doradzicie?:) 
Cena: 12zł

2 komentarze:

  1. miałam odżywki pantene ale z lini do włosów zniszczonych całkiem ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam dużo recenzji negatywnych na temat tej odżywki i się dziwiłam, dlatego cieszę się, że sie ze mną zgadzasz:)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:)
Na wszystkie postaram się odpowiedzieć. Odwiedzę również komentującego:)