wtorek, 23 lipca 2013

Pomadka Wibo - Eliksir
Hej kochani, dzisiaj oczekiwany post o pomadko-błyszczyku z Wibo. Z tej serii mam dwa kolorki.





Pierwszą mam w kolorku 05



Druga w kolorze 07







Moja opinia: Pomadki wibo to połączenie szminki z błyszczykiem. Ja osobiście bardzo je lubię, łatwo się je nakłada na usta, nie rozmazują się. Jeśli chodzi o trwałość, nie utrzymują się zbyt długo, ale za to są wydajne. W tej serii możemy znaleźć wiele ciekawych kolorków, każdy znajdzie coś dla siebie, od różu do kolorów nude. Nie podkreślają też suchych skóreknie mają właściwości nawilżających, ale nie wysuszają ust. Kolejnym plusem jest też to, że nie zbierają się w kącikach ust. Zapachu raczej nie da się okreslić, nie pachnie niczym szczególnym, a opakowanie pomadki pozostawia wiele do życzenia. 


Cena:8.69zł/4,2g  w Rossmanie
Czy kupię ponownie? Pomadki te uwielbiam, naprawdę lubię je stosować, narazie posiadam dwa kolorki, a na oku mam jeszcze kilka. Stanowczo więc mogę powiedzieć, że kupię na pewno. Dajcie znać co wy myślicie o tych pomadkach, czy już jakieś macie z tej serii i czy podoba Wam się szczególnie jakiś kolorek. Pozdrawiam:)

9 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:)
Na wszystkie postaram się odpowiedzieć. Odwiedzę również komentującego:)